יבלות בכף הרגל

23/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

יבלת בכף הרגל היא אחת מהתופעות המציקות ביותר, המשפיעה באופן משמעותי על איכות ואורח החיים.  יבלות בכף הרגל מפריעות באופן ישיר להליכה וניהול סדר יום תקין כתוצאה מהקושי בנעילת נעליים ודריכה על כף הרגל.

במרבית המקרים, יבלת בכף הרגל הינה תופעה אשר חוזרת על עצמה, כאשר הטיפול הטוב ביותר למניעה היא רמת היגיינה גבוהה ומניעת חיידקים.

כיצד נגרמת יבלת בכף הרגל?

יבלות בכף הרגל נגרמות כתוצאה מלחץ קיצוני שמופעל על כף הרגל, זיעה מוגברת, חוסר היגיינה ולעיתים לחץ על פצע בכף הרגל שיצר בועת אוויר שהתפתחה לכדי יבלת. היבלת אינה מסוכנת ואינה מדבקת בדרך כלל אבל מכאיבה ומקשה על ההליכה וההתנהלות היומיומית. במקים מסוימים כאשר היבלת מתפוצצת, קיים מצב שעשוי להביא להצטברות חיידקית באזור ובמקרים של חוסר טיפול והיגיינה נאותה לזיהומים ברמות שונות.

האם קיים טיפול טבעי ביבלות ?

  • היבלות יכולות לעבור גם ללא טיפול, אבל בד בבד חשוב מאוד להשקיע בהיגיינה באופן משמעותי, במיוחד בתקופה בה היבלת מארחת לכם חברה.
    טיפול טבעי מאופיין במשחות ותכשירים היגייניים ייעודיים שנועדו לשמור על ניקיון כף הרגל באופן מוגבר כך שימנע תופעות קשות והישנות מהירה של יבלות נוספות על הרגליים. התהליך הטיפולי אינו מבטיח החלמה מהירה, אבל קיים סיכוי גבוה להקלה והיבלות יהיו קטנות ומורגשות הרבה פחות.

    תכשירים טבעיים לטיפול ושמירה על ניקיון כף הרגל במיוחד , יעזרו לכם לרכך את האזור ובכך לטפל בתופעה באופן קל ומהיר הרבה יותר.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL