תרומת הפעילות הגופנית לבריאות​

22/09/2021
//
מאת: אמיר קלי
אמיר קלי

בעידן המודרני חיי בני האדם התארכו באופן משמעותי. ככל שעולה תוחלת החיים יעילות הטיפול הרפואי כבר לא נמדדת רק ביכולתו להאריך את חייו של החולה, אלא גם באיכות חייו.

פעילות  גופנית  מהווה  חלק  בלתי  נפרד מהמונח  איכות חיים, וכיום ברור שהיא ממלאת תפקיד חשוב במטבוליזם של הגוף, בחיזוק מערכת החיסון ובמניעת מחלות.
הקדשה צנועה בת 45 דקות של הליכה X 3 פעמים בשבוע כחלק מהלו"ז השבועי  יכולה לקדם בכך את הסיכויים להיות אנשים בריאים ורגועים יותר.
הפגת לחצים ומתחים נפשיים באמצעות הרפיה ופעילות גופנית כגון: יוגה, מדיטציה, פילאטיס, טאי צ'י ועוד, יביאו לשיפור השינה, הביטחון והדימוי העצמי.

סריקה קצרה על שניים מהם:
צ'י קונג

הצ'י-קונג הינו חלק בלתי נפרד מהרפואה הסינית העתיקה לצד הדיקור וצמחי המרפא.
תרגילי הצ'י-קונג הינם תרגילים לחיזוק וריפוי הגוף והנפש המשלבים תנועה, נשימה, עבודה על תודעה וריכוז. צ'י-קונג יעיל בהרפיית מתחים, חיזוק מערכת החיסון, בטיפול בבעיות במערכת הנשימה ותמיכה ושיקום במחלות כרוניות.
לצ'י קונג השפעה מיטיבה על הבריאות הפיזית והנפשית, והוא משמש ככלי רב עצמה להגברת אנרגיית החיים ולפיתוח עוצמה פנימית.

 טאי צ'י

טאי צ'י הינה אמנות לחימה סינית שמטרותיה הן שיפור הבריאות והעלאת תוחלת ואיכות החיים המשמעות הפנימית של תרגול התנועות האלו היא אימון היכולת שלנו להתאים את עצמנו לשינוי. תרגול טאי צ'י מתבצע בתנועות איטיות אשר משרות תחושת רוגע ואיזון ללא מאמץ או שימוש בכוח והינו יעיל בשיפור החשיבות העצמית ,מודעות והתבוננות פנימית ובכך תורם לאיכות החיים .
אם כן, לפעילות גופנית יתרונות משמעותיים בפן הפיזי ובפן הנפשי כאחד.

הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו! ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
הזמן שלך והבריאות שלך יקרים לנו!
בשיחה אחת נוכל להבין מה הצורך שלך, ולעזור לך ❤️

🔒טופס מאובטח ודיסקרטי בטכנולוגיות SSL